kawan-kawan cik zara . ^^

Tuesday, May 31, 2011

rindu nyer pada dia !!!

seriously, aku terasa sangat bila kau dah pindah ..
ye la, kau pindah tiba2.. macam tu aje ko pegi ..
aku tak tahu langsung pasal nie.. tiba tyme aku call kau haritu,
nak jumpa kau ..
baru kau cakap yang kau dah pindah kat dungun ..
memang betul la kau nie ..
agak-agak la kalau nak surprise kan aku ..
sedih tahu tak !!
kau dah makin jauh dengan aku !

hmm, tapi kan,, aku tahu yang kau mesti sedih pasal haritu kan ?
sebab, aku macam nak tak nak je cakap dengan kau ..
maaf lah.. aku takde niat na buat kau kecik aty ..
aku sayang kat kau ..

dulu..masa zaman skola2 dulu..
kita selalu bersama aje..
sampaikan ade yang jeles dgn kita..
tapi, aku tak amik port pon..
asalkan kau dgn aku gembira..

sebab nye... kita yang same-same merasa..
susah senang ...
aku ingat lagi masa aku dah nak give up ..
tyme tu, spm dah makin dekat ..
tapi, kau beri aku sokongan ..
kau selalu ade masa aku memerlukan seseorang utk
aku melepaskan segala masalah yang
ade dalam fikiran aku nie ..

kau,. tak pernah merungut sekalipun ,
bila dapat kawan macam aku nie kan?
sebab tu lah .. aku dah anggap kau macam kembar aku taw !

iela, aku harap sangat persahabatan kita
akan kekal sampai hujung nyawa aku ..
kita pernah berjanji kan ?
aku tahu, kau takkan lupa persahabatan
yang telah lama terjalin nie ..

aku harap, kau kat sana sentiasa gembira
bersama orang yang kau sayang ..
aku rindu juga dekat family kau..
sebab, dorang dah macam
keluarga aku no 2 ..
aku betul2 sayang sangat dengan kau ..

maaf, pasal hari tu ..
if aku ade masa nanti ..
aku pasti akan call kau !
tunggu ye ! =)





No comments:

Post a Comment