kawan-kawan cik zara . ^^

Saturday, September 17, 2011

Syukur Alhamdulillah !! =)


hari ni.. aku rasa happy sangat2 dalam hidup aku..
tak macam hari2 yg sebelum ni..
so, aku dah mula bersemangat kembali !
aku mesti kuat ! (huhu.. doakan aku ye korang ! =) )

dan, tengahari tadi, aku follow abg ipar aku pergi hospital ,
sbb kakak aku dah bersalin, (itulah yg aku tggu2 sebelum ni.. ^^)
sampai je sana, bila dapat lihat baby tu..
punyalah aku rasa happy sangat .
muka baby tu persis mcm abg dia., tp dia gurl taw ! hehe..
ade lesung pipit lagi tu.. rambut dia lebat .. warna hitam pekat..
so cute ! dalam hati aku dah terdetik, [ indahnya ciptaan Tuhan ni kan ..]


ni baby kak long.. comel kan ? ada lesung pipit tuuu ... jelesnyaaa !! hehe .. :')

dan.. segala masalah yang aku hadapi..
dah pun selesai ...
syukur alhamdulillah .. =)
betul lah, tiap apa yg berlaku pasti ada hikmah..
yg penting kesabaran dalam diri kita ..

so.. apa yg aku buat selepas ni ??
hmm .. aku akan berusaha bersungguh-sungguh
untuk mengubah diri aku untuk menjadi seorang yang penyabar
dan berlapang dada apabila menghadapi masalah ..
amin !!


“Boleh jadi kamu membenci sesuatu padahal ia amat baik bagimu dan boleh jadi pula kamu menyukai sesuatu padahal ia amat buruk bagimu, kerana sesungguhnya Allah Maha Mengetahui sedang kamu tidak” Al-Baqarah:216


No comments:

Post a Comment