kawan-kawan cik zara . ^^

Friday, March 30, 2012

cuti-cuti malaysia..

assalamualaikum,..

hai.. korang tahu kan aku sekarang tengah cuti semester.. tapi kan, aku dapat cuti seminggu lebih je.. minggu depan dah masuk semester yang baru.. cepat kan? wuhuhuu~ nak lama lagi .. T.T' *okey ngada .. haha
dan sempena cuti ni, aku sengaja menyibukkan diri aku dengan membantu mak aku buat segala kerja rumah.. something like basuh pinggan, basuh baju, kemas rumah dan segala hal la.. tapi satu je aku lupa.. ha.. nak kemaskan blog aku ni.. tehee..
betul-betul macam malas.. huhuhu

dan, esok pula sepupu aku akan bertunang.. hee~ cepatnya dorang dah sampai seru, haritu kawan masa sekolah tadika aku kahwin.. aku bila lagi ye? haha.. gatall nok.... :3 maaf, aku memang agak kesengalan bila dapat cuti ni.. harap maklum. :)

tapi, tapi.. esok aku ada hal yang tidak dapat dielakkan, so, to my cousin --> syikin, sorry tak dapat attend ur engaged.. insya Allah nanti wedding kau aku datang ..takmo sedih2 ye.. ;)

hmm, tu je la yang aku nak mengarut hari ni..
jangan marah.. kalau aku free, aku akan rajinkan diri untuk selalu mengupdate blog buruk aku ni .. :D

No comments:

Post a Comment