kawan-kawan cik zara . ^^

Thursday, February 23, 2012

berjalan tanpa henti ..

assalamualaikum dan hai u alls ...
dah berapa lama aku cadang nak post entry baru.. tapi asyik busy je kan..
al-maklumlah student .. hehe .. *jangan jadikan student tu sebagai alasan (bak kata member aku.. ngehehe..)

okay-okay ... post entry untuk kali ini adalah 'berjalan tanpa henti'.
haa.. mesti korang pelik kan kenapa aku post guna tajuk ni ..
meh sini ceq nak habaq sikit .. *haa.. keluar dah loghat utara tu.. hehe
hal ini disebabkan dua tiga hari yang lepas..
dalam sibuk-sibuk untuk menyiapkan assignment yang lecturer kasi..
aku pergilah search kat youtube.. mana lah tahu ada lagu baru ke apa kan.. actually aku bosan. sebab dah lama tak update apa-apa pasal lagu baru ni.. asyik membusykan diri je. padahal tak busy mana pun. saja je tu .. huahuahua ..XD

so, sibuk tekan sana sini, aku terjumpa lah satu kumpulan nasyid yang baru nak meningkat naik ni.. nama kumpulan tu DEVOTEES .. (err~ betul ke ejaan aku ni.. )
pastu, aku bukak lagu baru dia ni.. macam best.. so layan lah ..
fuuh~ feeling habis.. memang betul-betul bermakna lah ..
apalagi korang, jum layan lagu ni..
penat-penat tau aku mengdownload semata-mata nak masukkan ke dalam blog masyem aku ni.. hehehe ..



rajin-rajin kan lah diri korang untuk mendengar lagu ni ye.. gerenti jatuh cinta beb .. huahuahua .. tambah-tambah bukan lagu je sedap .. tapi, orangnya pun hensem juga tu .. ohsemm ! zara dah jatuh cintan lahh .. kikiki ..

so, kalau korang nak tahu pasal kumpulan ni dengan lebih lanjut ..
rajin-rajin kan lah diri untuk search kat pak google tau ! pak google tu kan kaya raya .. aku tak tahu bila pak google dah tua nanti harta dia jatuh kat tangan siapa ..
tapi .. tapi .. dia tu boleh tua ker ? haa .. jawap ! jawap ! kalau korang semua pandai .. hehehe

okay, memandangkan jam sudah menunjukkan pukul 2.14am.. aku nak stop kat sini dulu.. nanti aku makin merapu meraban pula .. gara-gara mata yang degil tak mahu dengar cakap ni ..
*haish ! geram betul .. haha .. papai u alls . ;)

12 comments:

  1. Hehee, memang layan.. Ok gak muzik nie :)



    p/s: TQ ya sudi komen, kalau rajin singgah & komen lagi, cuma tinggal 1hari je lagi.. Nak sembang pun boleh :)
    http://denaihati.com/nikon-d90-gadget-impian-mj

    ReplyDelete
  2. Zara ni msti sentimental value;) feel free singgah www.nadeeoutlet.blogspot.com pula,meninggalkn steps di dyannashariff.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. heheheee...zara...dh dengar lagu tu...ptama kali dengar tak rsa pa pe...then dgr byk2 kali...dgr lirik dia btol2...best!!!!!

    ReplyDelete
  4. @Urzain hussain , kan .. mesti dah jatuh cintan .. hehe
    @Myra jay , okey awak .. btw, thanks sudi komen ye .. :)

    ReplyDelete
  5. @R Machomil , :)
    @Aizril Aizrai , terima kasih .. :)

    ReplyDelete
  6. @-tikah- , kan .. dia kena dengar dengan feeling baru faham maksud yang nak disampaikan tu .. :D

    ReplyDelete