kawan-kawan cik zara . ^^

Tuesday, July 26, 2011

E.X.A.M !!

oke, this week adalah final exam untuk sem ni ..
tapi, aku betul2 sedih, geram dan berbagai2 perasaan lah yang aku rasa ..
seriously, apa yang aku baca, semua macam angin lalu je..
masuk kanan, keluar kiri .

huh! kadang2 ada rasa macam fed up je !
aku nak marah ni .. tapi, tak terkeluar apa yang aku nak cakap .
ish .. tension nya ..

lagi-lagi ada pula yang tak faham situasi aku sekarang ni ..
plez lah korang ., aku pun ada perasaan ..
time-time exam jugak korang nak kacau ..
tak cukup lagi ke nak bebankan kepala aku ni ..

ya Allah !
beratnya dugaan yang Kau berikan ..

okey, anyway.. aku decide ..
aku tak nak ada apa2 komitmen dgn mana-mana orang..
except, family and kawan2 yang aku kenal ..

please .. jangan desak aku ..

No comments:

Post a Comment