kawan-kawan cik zara . ^^

Wednesday, July 13, 2011

i'm sorry !

korang.. actually aku buat entry ni sbb
nak bgtahu yg aku minta maaf sangat2 kt korang ..
honestly, aku bukan tak nak tegur korang
ataupun nak menyombong diri ..

tapi, aku betul2 busy dgn kerja aku ..,
assignment lagi, audition, dan esok aku ade amazing race .
sory la..

lagipun, banyak benda yang aku kena rushing..
penat kut .. tp, ape
aku boleh buat ??
takkan nak merungut ..
berdosa pulak kan?
macam aku tak redha dgn ape yg Allah dah beri kat aku ..

aku nie manusia biasa,
sering kali buat kesilapan, kadang2
tak sedar yang kita dah sakitkan hati org ..

tapi, apakan daya..
aku redha ...

tapi kan korang,
jangan lah cakap yang aku ni sombong..
atau aper2 lah ..
aku pun ader perasaan juga beb..

macam korang juga.,
tak suka org lain sakitkan hati ..
so, jangan lah pulak nak sakitkan hati org ..
betul tak ?

so, aku harap sangat lepas nie
korang jangan lah kecik hati dgn aku ye..? :)
aku still boleh tegur korang mcm biase even
lambat sikit la..
but, aku bukan jenis yang lupa kawan ..
okay !

rase-rasenye.. if lepas nie
ade salah faham..
tanya je, aku boleh jawab semua yang korang
nak tahu ..
asalkan persahabatan kita tak terjejas .

aku sayang korang ! (kwn-kwn aku lah, sape lagi.. hehe)
(-_^)*

No comments:

Post a Comment