kawan-kawan cik zara . ^^

Thursday, December 15, 2011

HAPPY HOLIDAY !


assalamualaikum, hai readers !
sudah beberapa hari aku tak update blog ni, jadi hari ini tiba-tiba pulak rindu nak mengupdatenye..
okay , so korang dah nampak kan apa title kali ni..? :)
hee~ aku dapat cuti semester lah ! kali ini agak lama dari cuti-cuti semester yang lepas ..

jadi, aku dah plan, cuti ni aku nak habiskan lesen kereta yang bertangguh berabad-abad tu . haha ..
lepastu, cuti ni juga aku nak tolong mak aku ..
huu~ atas sebab-sebab yang tertentu yang agak terlalu sibuk dengan jadual harian,
baru hari ini aku dapat mengupdate blog yang tak seberapa ni..

emm, berbalik pada exam haritu,
alhamdulillah.. aku dapat jawab dengan tenang sekali ..
aku harap keputusan yang akan keluar nanti, agak memuaskan bagi diri aku ..
terima kasih kat korang semua yang doakan aku haritu,
jasa korang akan ku ingat sampai bila-bila..



XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX


okey, tiba-tiba hati aku ni terlalu ingin beritahu bahawa,
aku sangat merindui kalian, kawan-kawan sekolah dulu..,
(BILA BOLEH JUMPA KORANG NI..? RINDU SANGAT DAH.. HUHU..[T.T]

dan juga, aku rindukan si dia ...
eyh, mesti korang pelik kan ??
okay.. status aku memang single, tapi .. hati aku dah di miliki okey .. :)
so, korang .. jangan terlalu mengharap ye ..
masih ramai gadis single kat luar sana, insya Allah korang pasti akan berjumpa dengan jodoh korang juga .. tapi, kena lah bersabar ..

so, korang kan masih bergelar kawan-kawan aku,
tolong jangan rosakkan persahabatan kita disebabkan hal yang kecik ni.. :)
aku selesa berkawan dengan semua orang,
bak kata pepatah
"BERKAWAN BIAR BERIBU, BERKASIH PADA YANG SATU"
hehe.. aku tak nak lah tamak, aku cuma nak sorang itu je ..

okay, last but not least,
SELAMAT BERCUTI SEMUA YANG DAPAT CUTI TU LAH,
BAGI YANG TIDAK DAPAT TU,
BELAJAR BERSUNGGUH-SUNGGUH.,
kejayaan sentiasa ada di hadapan korang semua.. chayok ! (^_^)*

1 comment: