kawan-kawan cik zara . ^^

Sunday, December 25, 2011

Perubahan...



Assalamualaikum dan hai readers ... ^_^
mulakan hari ini dengan bacaan Bismillahirrahmannirrahim... Senyum semua ...:)
Ehh, perasan tak apa-apa perubahan dekat blog ni??
Ha... kalau yang selalu singgah sini mesti tahu apa kan yang berubah tu... hee ~:D
Meh-meh sekarang aku nak beritahu ....

Sebelum ni, template aku ada 3 bahagian kan? tapi sekarang hanya tinggal 2 bahagian only. pastu, sebelum2 ni ada macam2 gadget dalam blog ni.. tapi sekarang semua dah berkurangan...
ha.. kemas tak? kemas tak ? hehe ...

Okey, itu pada perubahan blog ni... Kali ini aku nak story pasal perubahan pada diri aku pula....
Actually, aku mahukan perubahan bukan saja pada diri aku malah pada sekeliling aku juga .. hoho.. XD ~

Baru je tadi aku usai decorate my room.. fuyohh ~ penat tuuuuu....
hehehe... tapi cun apa, baru tak bosan ... (kikiki.. puji hasil tangan sendiri pula.. ngee~)
kalau tak asyik tengok benda yang sama je ... cuti-cuti ni.. memang satu hari aku tak boleh duduk diam lah .. macam2 kerja aku nak buat .. haha .

okey-okey... ni pula aku nak beritahu yang aku memerlukan suatu perubahan positif dalam diri aku.. yeah ! like someone tell me that " tak salah kan kalau kita menyayangi seseorang "
ngee~ okey2, aku admit sebelum2 ni, aku seorang yang hati batu... duhh.. sorry beb.. But now, aku sedang belajar untuk menjadi seorang yang beramah mesra pada alam sekitar... :D
ehh, silap !! pada semua orang ! hehehe ..

korang., korang., korang., dan korang.,
doakan aku agar segala yang aku inginkan dipermudahkan olehNya ..:)
aku pun hanya manusia biasa juga yang sering melakukan kesilapan...
sorry... jikalau sebelum-sebelum ni aku pernah tersakiti hati korang ye....

p/s : huu~ kalau nak berubah bukan senang tau !
ia memerlukanmasa yang lama.. bak kata mak aku...
"tidak ada manusia yang sempurna dalam hidup ini...
masing-masing pernah melakukan kesilapan.."
so.., tak salah kalau kita saling memaafkan...
harap tali silaturrahim antara kita dipermudahkan oleh Nya ...
Amin ... :)




thanks to cik google for a picture. :D

2 comments: