kawan-kawan cik zara . ^^

Tuesday, December 27, 2011

Kuatkanlah hatiku Ya Allah..

Ya Allah...
berikan aku kekuatan pada diri aku kembali..
kerana aku tidak punya apa2 melainkan apa yang Engkau kehendaki ..
berikan aku semangat yang hilang itu ...
aku ingin merasa kebahagiaan..

Ya Rahman...
aku sedar tiap apa yang ada didunia ini hanyalah sementara..
jangan kau ambil dia tika aku masih ingin kasih sayang dari dia..

Ya Rahim...
tolong lah aku saat aku memerlukan kekuatan dari Mu..
ingin saja aku berputus asa dengan apa yang Kau takdirkan...
tapi aku sedar bahawa islam tidak mengajar umatnya agar cepat berputus asa..
maka aku ingin bangkit semula ...

Ya Rabbi...
hanya padaMu ku berserah segala-galanya..
kerana tiap sesuatu yang berlaku itu ku tahu ada hikmah di sebalik kejadian itu..
maka, kau berikanlah kekuatan serta ketenangan dalam jiwaku ini..
agar menjadi seorang insan yang tabah dan sabar dalam menghadapi ujian yang Kau berikan itu...




No comments:

Post a Comment