kawan-kawan cik zara . ^^

Saturday, March 3, 2012

Selamat Hari Lahir Umi !!!


Assalamualaikum dan hai silent readers.. :)
entry kali ni adalah hal yang berlaku kelmarin.. maaf sebab lambat update.. saya sibuk. huhu..
pada hari khamis bersamaan 1 MAC 2012 merupakan hari lahir ibu aku. actually kat rumah aku memang panggil kedua ibubapaku dengan panggilan umi & abah. manja kan? hehe..

okey, berbalik pada tajuk, hari khamis lepas adalah hari lahir umi., jadi masa bangun dari tidur aku, aku terus turun bawah seperti hari-hari biasa , bantu umi macam biasa lah kan. Jadi aku sengaja peluk, cium dan wish hari lahir dia.. dan umi jadi kaget sekejap dengan perlakuan aku tu... hehehe.. mungkin terperanjat sebab aku tak beri salam terlebih dahulu.. then main terjah je .. selepas tu, umi pun tersenyum. Dan aku sempat pesan dekat adik-beradik aku supaya wish birthday umi..

Tapi kan.., masa hari khamis lepas aku ada kelas dari pagi sampai petang. Jadi tak dapat nak celebrate birthday umi.. Sedihnya .. T.T .. Tambahan pula, kakak-kakak dan abang-abang aku kerja pula.. to abang shahit -BILA NAK BALIK RUMAH ? Janji nak datang semalam .. adikmu dah rindu sangat tau! :(

So, kelmarin hanya sekadar ucapan saja yang dapat aku dan adik-beradik lain berikan.. hmm , takpelah.. Lagipun aku dah plan dengan kakak aku, nanti nak buat surprise untuk umi.. hehehe.. tunggu dan lihat saja. Walau apapun yang berlaku.. kitorang nak umi tahu yang anak umi semua ni sayang dekat umi sangat-sangat.. :')

Terima kasih umi, sebab melahirkan aku ke dunia ni, menjaga dan memberi didikan yang sempurna pada kitorang semua.. tanpa umi, aku tidak akan dapat melihat ciptaan Illahi yang indah ni. tiha sayang umi !! :')


11 comments:

  1. Selamat hari lahir untuk ummi awak. Semoga panjang umur and di murahkan rezeki. Amin~

    ReplyDelete
  2. @EYFAalias , amin .. thanks dear . :')

    ReplyDelete
  3. hepi best day utk ummi awak..D

    ReplyDelete
  4. Selamat hari lahir buat ummi awk.. May Allah bless her. Ameen ya Rabb.. ^__^

    ReplyDelete
  5. @Ashraffea , aminn ... ^_^ terima kasih ..:)

    ReplyDelete
  6. kirim salam kat makcik ye.. ehehehhehee

    ReplyDelete
  7. happy birthday to ur umi to0 :))

    ReplyDelete
  8. @hamzah ian , insya Allah .. terima kasih awk .. :)

    @eyqa amin , terima kasih syg .. :D

    ReplyDelete