kawan-kawan cik zara . ^^

Sunday, January 31, 2010

new comer ...

esok aku dah start kerja dekat hari-hari. hope, aku okey kerja dekat situ. hmm, dah lama juga aku tak dengar khabar dari kawan-kawan aku. maybe, semua buzy dengan kerja. huu~ tak sabarnya nak sambung study. result keluar bulan 3 nie. adoy~ hope aku dapat target mana subjek aku suka. umi pun harap sangat aku dapat sambung belajar. sayang betul aku dekat umi. yela, after aku habis exam spm, umi selalu juga beri advice kat aku. semoga aku dapat tunaikan impian umi yang mahu lihat anak-anak dia berjaya dan dapat pelajaran yang tinggi. aku berterima kasih sangat dekat parents aku coz dorang dah banyak jasa pada kitorang adik-beradik . aku kagum dengan sikap mereka yang tak pernah membeza-bezakan kasih sayang mereka pada kitorang. after this, aku dah malas nak fikir kemana aku nak pergi. buat pening kepala je. bole jadi migrain uh! hehe..so, pasny aku tak mahu hidup tension-tension lagi. aku nak happy sahaja. aku sayang dekat orang yang sayang aku.. miss la kt korang.!(",)

1 comment:

  1. hah....lau da cm2....sntiasa doakan tentng mereka stiap kx slpas solat....trutama parents taw...coz tnpa dorg ,siapalah kite..x wjud kita di muka bumi Allah un...sesungguhnye ibu bapa slah satu kunci kita utk ke syurga...hah....last skali...lau da keje..duit 2 jgn lupa taw bg cket kt parents lau da gaji....hahaha jgn dk shopim je taw n mkan domino je...aish...da T**B**hahaha....grau je....k..assalamualaikum

    ReplyDelete